Nogi za pas + konkurs

Uwaga na Smoka, jest tuż za wami!


W tej grze musimy uciekać przed smokiem, chociaż w wieży czeka na uratowanie piękna księżniczka.
Rozgrywka trwa ok 30 minut, grać można od 2-7 osób, dedykowana dla dzieci w wieku od 8 lat.





Celem gry jest uciekanie do zamku, byle nie za szybko. Pierwszy gracz, który tam dotrze będzie największym tchórzem, ale ostatni może zostać zjedzony przez smoka.

Jak grać?


Na stole rozkładamy planszę, składamy zamek i układamy na końcu planszy. Smoka i żetony smoka ustawiamy na  Smoczej Górze. Rycerze ustawiamy na polu z mieczami, żetony królików układamy na oznaczonych polach z królikami, układamy je do góry. Kostki układamy obok planszy, żetony tarcz należy potasować i każdy gracz musi wylosować jedną dla siebie.


Wygra gracz, który uzbiera jak najwięcej punktów.
Punkty dostajemy za:
- Na tarczy znajdziemy kolory, które oznaczają rycerzy, za nich dostaniemy dodatkowe punkty na końcu gry.
- Punkty dostajemy za każdego królika, uratowanego przed smokiem.

Pierwszy rycerz, który dotrze do zamku nie dostaje punktów, drugi dostaje 5 pkt, a ostatni 2 pkt.

Rozgrywka

Pierwszy gracz rzuca wszystkimi kostkami, wybiera jedną kostkę i wykonuje odpowiedni ruch, kostkę zostawia przy sobie, kolejny gracz wykonuje taką samą czynność. Kostka na której są dwie strzałki wraca do gry, gracz nie zostawia ją w danej rundzie. Kostka biała to joker, wybieramy rycerza w dowolnym kolorze.
Każdy kolor kostki oznacza rycerza w tym samym kolorze.


Symbole na kostkach:

2 strzałki - kostka wraca do gry
1+1 - gracz przesuwa 2 rycerzy o 1 pole do przodu
1 strzałka -
biała ścianka - wybiera dowolny kolor rycerza
strzałka z minusem - gracz cofa rycerza do najbliższego rycerza

Kiedy zostaje jedna kostka na stole, kończymy rundę. Gracz odkrywa żeton smoka i przesuwa go zgodnie z żetonem. Jesli smok stanie na polu z rycerzem, rycerz zostaje usunięty z gry.

Jeśli gracz stanie na polu z królikiem, zabiera żeton do siebie.

Gra kończy się jeżeli:
- do zamku dotrze 4 rycerzy
- gdy na planszy zostanie 2 rycerzy, i są wolne miejsca na zamku, wtedy obydwaj rycerze umieszczani są razem na pierwszym wolnym polu na zamku i otrzymują za dotarcie do niego taką samą liczbę punktów.

Na koniec gry podliczamy punkty.

Gra bardzo nam się spodobała, na pewno będziemy sięgać po nią częściej w szare i zimne wieczory.
















KONKURS

Wejdź na post konkursowy, który jest tutaj <kliknapisz dla kogo chcesz wygrać, imię i wiek dziecka.
Zaproś do zabawy 3 swoich przyjaciół, oznaczając ich w poście
Udostępnij informację o konkursie na FB.
Teraz pozostaje czekać na wyniki.
Konkurs trwa od 24.10- 31.10.2018

Nagroda:
2 gry od Wydawnictwa Nasza Księgarnia Gry .
Nagrodzone zostaną 2 osoby po 1 grze.



Regulamin:

1. Sponsorem i organizatorem konkursu jest Wydawnictwo Nasza Księgarnia Gry, a współorganizatorem blog.
2. Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, popierany ani przeprowadzany przez serwis Facebook, ani z nim związany.
3. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w ciągu 7 dni od zakończenia konkursu.
4. Zwycięzcy zostaną wybrani przez współorganizatora i sponsora na podstawie subiektywnej oceny dotyczącej aktywności danego uczestnika konkursu w trakcie jego trwania.
5. Wysyłka nagrody tylko na terenie kraju.
6. Nagrodami w konkursie są:
 2 gry od Wydawnictwa.

Wydawnictwo Nasza Księgarnia




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz